vrijdag 13 juli 2012

Shoplog Kruidvat & Op=Op shop.

Ik heb weer eens geshopt., dus leek het me wel leuk om een shoplog te maken. Eigenlijk
wou ik het filmen, maar het geluid is dan te slecht dus dat kon niet. Binnenkort ben ik wel
van plan om iets van een filmcamera(/camcorder of hoe je het ook wil noemen) te kopen.
Dan komt daar nog wel een artikel over. Nu de shoplog. 




Ik ging eerst naar Kruidvat en heb daar een BB cream van Garnier gekocht. Ik had deze BB cream al een keer geprobeerd, maar nu was er een aanbieding, dus ik dacht ik koop hem gewoon. van €9,99 naar €7,99.


Ik heb ook nog twee lakjes van NYC gekocht. Ze waren 2 voor €2,99 terwijl dat normaal de prijs van 1 lakje is. - 220 Caramel Toffee & 251 Bubbelgum Pink.

 Ook van NYC heb ik het IndividualEyes palette meegenomen, met hele mooie rood/grijs tinten.
- Nr. 943 Smokey Greens - €4,99.


Van Catrice was er ook een actie op nagellak; 2 lakjes voor €3,99. Ik koos nagellakjes uit LE Coolibri collectie. - Nr. 02 Twist Of Lemon & 03 Abloom


Bij de OP=OP Voordeelshop, heb ik twee palettes van Saffron gekocht. Ik zag ze liggen en
swatchte een beetje op mijn hand. Wow! nog best veel pigment voor een budgetmerk.


    Deze heeft mooie roze kleuren met een lichte shimmer, sorry voor de wat overbelichte foto. 

    De eerste 3 tinten zijn wat meer pastelachtig.

  Dit zijn de iets fellere de wat hardere kleuren.




Ik heb ook de blauw/paarse versie meegenomen. Wederom met kleine shimner. 


Verder heb ik ook nog een heat protection spray gekocht van Schwarzkopf maar die staat niet op de foto. (€2,75 - OP=OP shop).

Er zijn nog meer leuke acties op make-up bij de Kruidvat dus ik zou zeker gaan kijken. 

Liefs, 


1 opmerking: