woensdag 27 juni 2012

Miss Sporty Lasting Colour Swatches

Miss Sporty heeft 3 verschillende soorten nagellak; de clubbing colours, de lasting colours en de frenchmanicure. Ik ga 3 lakjes van lasting colours voor jullie swatchen.


Het zijn nummer 120, 385 en 110. 
Het begon toen te schemeren, dus het moest bij het raam. Sorry daarvoor.

Dit is nummer 120. Hij is lekker creamy, en lakt daarom erg fijn.
 Een mooie licht roze kleur met een parelglansje. Een erg mooie dekking.
 Ik draag hier twee laagjes


Nummer 385, Opzich een erg mooi mat kleurtje met toch nog een shimmertje erin.
 Mooi donker roze roodachtig, en mooie dekking na 2 laagjes.
Al moet ik wel zeggen dat het wel een beetje speels lakt. 
Niet mijn favoriet, maar ik weet niet wat jullie vinden natuurlijk. 

Nummer 110, hier kan ik kort over zijn. Hoewel hij erg mat is, 
dekt hij nog steeds niet goed na 3/4 laagjes. Best wel zonde eigenlijk. 
Het heeft een lichte structuur, dus misschien komt het daardoor.


Nummer 120 is mijn favoriet, daar ben ik erg tevreden over. Over de andere lakjes wat minder. Maar als jij ze wel mooi vind, is dat aan jou. De clubbing colour collectie vind ik trouwens wel heel erg fijn. De lakjes zijn te koop bij Etos en kosten 1,99 per stuk.

Wat vinden jullie van de lakjes? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten