zaterdag 18 mei 2013

Maybeline Fit Me Foundation Review

Maybeline heeft weer een mooie nieuwe producten aan hun assortiment toegevoegd. Zo nu
de Fit Me! lijn. Deze bestaat uit een foundation, poeder, concealer en blush.
Ook is er een bronzer van te koop. Maar (nog) niet verkrijgbaar in Nederland jammer genoeg.

Van de foundation zijn er 12 tinten te koop, zelf heb ik nr. 115 ivory. De op een na lichtste kleur
van de collectie. Maybeline belooft een flawless face en een natuurlijk effect.






Maybeline Fit Me! Foundation in 115 Ivory & Etos compact powder in 002 .

Ik gebruik de foundation het liefste met een normale gezichtspoeder of een transparante poeder.
Hieronder heb ik ze op mijn hand geswatcht.


De dosering is niet zo goed, je hebt snel te veel. Je zou dit niet verwachten bij een pompflacon.



Helemaal uitgesmeerd en geblend.  De kleur past  in de eerste instantie goed bij mn huidskleur.

De foundatiom is op gel basis. Fijn van structuur, en is daarom erg makkelijk in gebruik. De dekking is goed
maar niet geweldig. Hij bedekt de rood gedeelten en wat kleine plekjes en puistjes. Maar de echte acne spots blijf je toch nog zien. Als je een echt goed dekkende matte foundation wil, is deze niet erg geschikt voor jou. Juist wel voor een natuurlijke, matige dekking. 


De Fit Me! Foundation is te koop bij meerdere winkels, o.a Etos, DA en Kruidvat.


Liefs,





  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten